شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعر، نامه و دست نوشته
شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعر، نامه و دست نوشته

کابوس (از: علی محمد محمدی)

آسمان ابریست اما میل باریدن ندارد

ماه نیز امشب – خلاف دیشبش – دیدن ندارد  

***

باغ من !امشب چه رفته بر تمشک سرخ لبهات

مثل شبهای گذشته دیدن و چیدن ندارد  

*** 

یا همین مویت که عطر هرشبش تا ماه می رفت

امشب اما – رفته در خویش است و – بوئیدن ندارد  

***

چشمهایت هم که روزی از شراب آکنده بودند

حال هر یک: خمره ای خالی که نوشیدن ندارد 

*** 

دستهای اطلسی گونت چرا نیلوفرانه

بر در و دیوارم امشب نای پیچیدن ندارد؟ 

*** 

آبشار گیسوانت نیز چندی می شود که

بر کویر شانه هایم میل پاشیدن ندارد 

*** 

ماه من ! حرفی بزن ، حاشا مکن ، از روت پیداست

یک ستاره در شب چشمت درخشیدن ندارد  

***

با که می گفتم خدایا جز همین سایه کسی نیست

پس خیالاتی شدم من ، سایه پرسیدن ندارد  

***

باز هم چشم من و کابوس و رویا و توهم

باز این بیچاره امشب قصد خوابیدن ندارد

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 http://deleasemooni.blogsky.com

شعر خیلی قشنگی بود
خیلی خوشم اومد

زینب پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20

سلام.لطفا شعر /اوخور به خیر خوب من. شال وکلاه کرده اید/ را بزار ید تو وبلاگتون. مرسی

سلام
ممنون از حضور گرمتون...
راستش این وبلاگ همون طور که از اسمش پیداس واسه شعزای عمو مهرداده اما به هر حال اطاعت امر...
لینک زیر شعر "اشتباه" از علی محمد محمدی هستش که تو یه صفحه مجزاس....
------------------------------------------------------------------------------
http://gongekhabdide.blogsky.com/pages/ali2

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد