شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعر، نامه و دست نوشته
شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعر، نامه و دست نوشته

هنوز...

قسم به جان تو کز جان من عزیز تری

هنوز نزد من از هر چه هست و نیست سری

--------

فقط کنار تو گل را قشنگ می فهمم

که از طراوت اردیبهشت باروری

--------

فقط کنار تو آری گاه گاه با چشمت

مرا به آبی آرام آسمان ببری

--------

رقابتی است برابر میان ماه و رخت

شبانه ها که از این تیره راه میگذری

--------

شبانه های عزیزی که رو به وهم اتاق

فرشته سان به من آرام و رام می نگری

---------- 

گمان مبر که در انبوه روزهای فراق

مرا زمن برباید نظاره دگری

--------

تو احتیاج جدا ناپذیر عمر منی

اگر چه دور ترینی اگر چه بی خبری

---------

خلاصه تر بنویسم به دوری ات سو گند

هنوز نزد من از هر چه هست و نیست سری

نظرات 4 + ارسال نظر
شارونا دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:32 http://parde.blogsky.com

خیلی ممنون...شعر عالیی بود...وبلاگ شما هم متفاوت و بی نظیره...
باز هم ممنون...

مهسا سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 http://deleasemooni.blogsky.com

این شعرم واقعا عالی بود
کلا شعرای عاشقانه خیلی دوست دارم مثل این

علی محمد محمدی سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:41 http://ermes3.blogsky.com

تو احتیاج جدا ناپذیر عمر منی !!!

تا حالا بیش از ۱۰ بار این تک مصرع بصورت sms از دوستان مختلف بدستم رسیده و این نشان از استقبال مردم از این غزل و خصوصا این مصرع دارد !!
مرسی از کاوه ی عزیز که این وب رو مدیریت میکنند و ما را از این شعرهای قشنگ بهره مند می سازند

درود و بدرود

بله مصرعی از شعر -هنوز- از مهرداد عزیز...
مرسی از حضور گرمت...

تارا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:02

سلام کاوه جان.
چون عاشق این غزلم اومدم دیدمش و برای هزارمین بار از خوندنش لذت بردم.
واقعا انتخاب های جالبی داری.
ممنون از حسن سلیقه ات.
مخصوصا این دو بیت که معرکه ست:

قسم به جان تو کز جان من عزیزتری
هنوز نزد من از هر چه هست و نیست سری

تو احتیاج جدا نابذیر عمر منی
اگر چه دور ترینی اگر چه بی خبری.

آشنایی با شاعران غزلهای ناب که از فرط زیبایی بصورت اس ام اس بین مردم دست به دست میشه افتخاری ست که نصیب هر کسی نمیشه...

ایکاش بتونیم قدرشونو بدونیم.
ارادتمند جناب مهرداد عزیزم هستم.

تارا
17/9/92

اینهمه لطفت را چطور پاسخ بگویم تارا جان
برایم باعث شرمساری است که نوشته هایت دست و زبانم را در نوشتن پاسخی شایسته برایت به لکنت می اندازد...

این قصور را با سخاوت بی حدت ببخش

قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد