شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعر، نامه و دست نوشته
شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعر، نامه و دست نوشته

بهار

ای بهار، 

ای رفیق سالهای دور 

ای عزیز خانه های سوت و کور  

                                     باز، آمدی؟  

 

خبر، چه داری از خدا؟؟ 

از بسیط آنهمه بساط روبرا؟ 

 

بیا...بیا... 

عزیز روزهای دید و بازدید 

امید شاخه های پیر و نا امید 

 

بیا که چند روز هم شده 

       از طلوع باغهای روشنت 

                               ز یادمان رود

                                       غروب تلخ آنهمه سهی صنوبر به خاک رفته را... 

 

بیا خوش آمدی 

بهار بی سرود داغدیده ها... 

 

                بیـــا، 

                        خــوش آمــدی

نظرات 10 + ارسال نظر
elahe دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

خودم سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:55

سال نو رو بهتون تبریک میگم
امیدوارم که سال خوبی داشته باشین

......... چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:16

هر وقت شعرهای مهرداد رو میخونم دلم بشدت میگیره
چرا؟

چند شب پیش مهمان مهرداد بودم با خوانش شعری از "حسین منزوی" در خانه ما... همین الان هم دارم گوشش میدهم که در آن شلوغی سه نصفه شب! برای من "روشن" را میخواند... صدایش هم پر درد است

یادم باشه صدایش را محض قرار دادن در اینجا
و به دور از هر هیاهویی ضبط کنم..



راستی شما؟
اسمتان را فراموش کردین..!

avin چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:45 http://avinamour.blogfa.com

بهار اومد
بهار اومد
بهار اومد
ولی این هم بدون تو غم انگیزه.........
نوروز شاد باش

نون الف چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:10 http://lore.blogsky.com

مرسی...

نون الف چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:39 http://lore.blogsky.com

ما باس بگیم مرسی برای این همه حس خوب :)

چه زیبا میشد اگر
هر آنچه به خاطرش
پژمرده میشدیم
کسی با احساسش
آبی میریخت پایمان....
چه زیبا میشد اگر
هر آن لحظه ای که
تاریک میشد کنج دلمان
کسی از سر عشق
نوری ارزانییمان میکرد...
چه زیبا میشد اگر
احساسمان خاری داشت
به سان گلی زیبا
نادیده نمی گرفت
بوی اهورایی احساسمان...
چه زیبا میشد اگر
کسی خبر از
داغ دلمان هم میگرفت....
شاید داغ دل من کم از شقایق عاشق نباشد!!!!!!!...


بازم تسلیت میگم ندا جان..

Lهام چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:51 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

عیدت مبارکـــــــ آقا کاوه ..

ب همچنین...
عیدتان مبارک

صدف چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:18

زیباست ...
به نظر منم اگر با صدای خودشون شعرها رو توی وبلاگ بذارید خیلی بهتره

بله
سعی میکنم این کار رو بکنم..
مرسی از نظرتون صدف جان

ری را پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:25

درود
....


بیا که چند روز هم شده

از طلوع باغهای روشنت

ز یادمان رود

غروب تلخ آنهمه سهی صنوبر به خاک رفته را...
....


بسیار زیبا و دلنشین مثل همیشه

سال نو بر شما و خانواده محترم خجسته باد....

سلام ری را جان...


سال نو رو تبریک میگم
برای شما و جناب قاسمی آرزوی سلامتی و شادی بیش تر از همیشه رو دارم
ممنونم که اومدین..

bita چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 http://www.sagiiran.blogsky.com

ساقی ایران فیلتر شد!!‏

متوجه شدم!


چه بد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد