شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعر، نامه و دست نوشته
شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعرها و نامه های مهرداد محمدی

شعر، نامه و دست نوشته

1- کنار تو 2- گفت و گو

کنار تو
         هر ثانیه پرنده ای است !
                            که سرشار عشق و آشتی
                                                     پرواز می کند



می دانی آنهمه سال که نبودی

                              چقدر پرنده ی ناتمام
                                                 در صحن این اتاق
                                                                     مرده است ؟



ژولیده

     بی حوصله

               بی اعتنا به خواب

                            بی حرفی از ترانه و

                                           بی میل نان و آب !
 



                                   این

                                       گفتگوی هر شب آیینه و من است

۱--سارا 2- تلفن ۳--دوری

1-

حتی از “ خــسارت ” هم

       به خاطر “ ســـــار ” ی که از نام تو

                                       در آن پر می زند

                                                             خشـــــــــنودم


****************

2-

امان از این دوره و زمانه سارا

                باید بابت همه ی آن گریه های راه دور

                                                         پول پرداخت کنم


****************

3-

گناه دوری ات نیست !


  من 
          وقتی با تو بودم نیز 

                             دلم برایت تنگ می شد...!